Vanlig kväll efter jobb...

Efter ännu en intensiv arbetsdag, bestämde jag och Natalie att träffas snabbt nere i stan. Vi gick en snabbrunda in på Åhlens parfymavdelning, min just nu absolut favorit parfym är Carolina Gynnings, Passion, vet inte vad det är men alla bara älskar den på mig... I promise... tom när jag åker taxi frågar alltid chauffören vad jag har för parfym för att den doftar så gott!!! Så 10 points för den Carolina!! 



Virrig som jag kan vara, hittade jag inte mitt visakort så jag fick gå hem... kortet var fullkomligt uppslukat, leta överallt i bil, i alla rum etc... nåväl till slut fick jag min parfym och mitt läppglans puhhh... -cash is king-

Äntligen var vi på väg till uteservering, solen hade gått i moln, men vi gick ändå till "lilla" på Mello. NU skulle vi bara njuta med ett glas vitt, skratta och prata en massa skit haha...  skoj blev det ja! Träffade på Johnny, Kristina och Mona :) gillas!



Efter det "lilla roliga", snabbt hem, storhandla mat. Jag har världens goaste och sportigaste kille, son A och är man 17 år och sportar mycket, äter man mycket, på 0-tid är kylen tom, helt otroligt. Ni ska veta 4 liter mjölk är nothing!! Men man ska vara glad, han gillar nyttig mat inget färdigköpt går hem nono...



C fixade godaste sallad med fetaost och skinka - gott - grovt bröd med räksallad mmmm... mums! Han kanske blir kock?!



Nu är jag trött, in to the bed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0