Skoj, jag har fått en blogg :)

Vackra, fina Jula Davidsson har designat min blogg, så snällt! Love it! Tack Julia!

Here she is "the creator"



Än om jag bloggat på kanal 5 som Skånefru Maria känner jag mig lite "off" på det här med att blogga ;) men, men.. now I´m back!!! Ikväll är det slow start........

Efter en intensiv dag på jobb, så var det dax att klippa charm sonen C, han var supernöjd OCH han är kräsen! Säger en del, man är visst inte helt blond på att klippa :) ta da da...

Nästa på tur var jag själv, Marina min nya snygga kollega och vän, fixade, stylade både hår och ögonbryn!
-love to her-

Nu är det bedtime!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej kul att du börjat blogga igen. Jätte snygg blogg!!! följde dig på kanal 5 innan DYou'r great kram sarah

2011-05-17 @ 06:13:38
Postat av: Maria

Tack! Vad gullig du är :) Ja, jag är superglad för bloggen, skoj att blogga igen, saknat det. Men det är Julia (se ovan) som gjort min fina blogg. Kram Maria

2011-05-19 @ 15:01:55
URL: http://mariapopko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0