Fredag....

känns alltid som något speciellt... fastän man ska jobba i helgen, önskar att jag bara kunde flyga iväg, när är det min tur att bara relaxa och njuta, mitt liv känns som en berg och dalbana som går typ i 190 men det är väl så.. "som man bäddar får man ligga" !!

Igår var jag inbjuden på en super trevlig tillställning, Teresaarenan invigdes "blåa mattan" rundvisning, skumpa, godaste tapas tallrik på länge, många var där både okända och kända för mig, riktigt skoj!

Angela Kingberg och Nancy Fadel från Skånefruar var såklart på plats!

http://www.teresarena.se/

Nu vet ni var ni ska gå om något behöver fixas, mycket fräscht och professionellt!

Kiss 4you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0